Zwiększamy widoczność mikro i małych przedsiębiorstw w Internecie. Pomożemy i Tobie!
Zwiększamy widoczność mikro i małych przedsiębiorstw w Internecie. Pomożemy i Tobie!

Pozycjonowanie stron internetowych (w tym SEO)

Szukasz specjalisty ds. pozycjonowania www?

Jesteś we właściwym miejscu. Pozycjonowanie stron internetowych w Google, Bing i innych wyszukiwarkach internetowych to nasza specjalność. Świadczymy kompleksowe usługi pozycjonowania (w tym m.in. SEO – ang. Search Engine Optimization, czyli optymalizację pod silnik wyszukiwarki z zastosowaniem technicznego SEO oraz SEO copywriting i wdrożenia wartościowego link builing’u). 

Marcin Balana - agencja marketingu internetowego Marketinguje

Pozycjonowanie stron w Google

Pozycjonowanie strony w Google w pigułce

Pozycjonowanie strony w Google, podobnie jak w innych, mniej lub bardziej popularnych wyszukiwarkach internetowych (Bing, Yahoo, Baidu, Yandex, Nekst, Duck Duck Go, Youtube) wymaga od specjalisty ds. pozycjonowania stron między innymi:

  • posiadania odpowiedniej wiedzy z zakresu działania stron i aplikacji internetowych, w tym w szczególności ich budowy,
  • umiejętności obsługi różnych CMS (WordPress, Joomla, Drupal, itd.),
  • lekkiego pióra i jednocześnie umiejętności tworzenia tekstów pod roboty indeksujące,
  • dostępu i umiejętności korzystania z profesjonalnych narzędzi SEO,
  • znajomości konfiguracji i wyciągania odpowiednich wniosków po analizie danych statystycznych.
Pozycjonowanie stron można podzielić na trzy etapy:
  1. Audyt SEO, a precyzyjniej audyt strony internetowej pod kątem elementów wpływających na widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania.
  2. Działania on-site, czyli działania pozycjonerskie na stronie. Do tej grupy zadań należy m.in.:
    • stworzenie responsywnej wersji witryny,
    • poprawa struktury strony (hierarchii),
    • poprawa kodu HTML strony,
    • SEO copywriting,
    • przyspieszenie ładowania strony www
  3. Działania off-site, czyli działania pozycjonera poza stroną.